Home

Brandje in garage door Overbelaste bedrading in Leuth

Nieuws - Klik meer... voor het Laatste nieuws

Leuth 31-03-17- Een wasmachine en droger samen op een groep was teveel en de oorzaak van een kortsluiting in de garage van een woning aan de Hengemunde te Leuth. De bewoonster van een woning zag zelf dat er wat rook uit de garage kwam en sloot de stroom af, waarop ze zelf de brandhaard bluste. De inmiddels gealarmeerde brandweer van Millingen aan de Rijn hebben ter plaatse de brandhaard en woning gecontroleerd. De schade is beperkt gebleven, door het snel ingrijpen van de 40 jarige bewoonster.

 
Contact - Meld uw evenement!

Heeft u iets leuks of juist iets minder leuks te melden? stuur ons Uw nieuws tip!!

Stuur Uw foto's (met onderwerp omschrijving) naar ons toe en wij plaatsen het op OOIJPOLDERNIEUWS

Wij komen eventueel bij u langs als het mogelijk is? Om een fotoreportage te maken van Uw activiteit of gebeurtenis.

mail: redactie@ooij2000.nl

Bel onze redactie: 
0651042124
0246632704